CNADNR vrea să își îmbunătățească imaginea și să măsoare „gradul de satisfacție” a românilor în ce privește infrastructura rutieră, în special legată de autostrăzile de pe principalele coridoare de transport.
Pentru asta, șefii CNADNR, instituție din cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Național condus de ministrul delegat Dan Șova, sunt dispuși să plătească aproximativ 37.000 de euro pentru o perioadă de patru luni.
Valoarea reprezintă suma a două contracte de achiziție directă pe care CNADNR vrea să le încheie, fiecare, pe câte patru luni, ceea ce echivalează cu 440 de euro pe zi. Unul dintre contracte este pentru achiziția de „servicii de consultanță în gestiune marketing”, și se numește „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR”.
Valoarea estimată a contractului „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR” este de 64.033 de lei fără TVA, adică 79.400 de lei cu TVA.Criteriul de atribuire il reprezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
CNADNR caută verigile slabe și polii de creștere
„O analiză a percepției publice asupra activității CNADNR va conduce la identificarea polilor de creștere economică, a verigilor slabe dezvoltate de infrastructură deficitară, a deformării percepției ca urmare a lipsei unor măsuri active de intervenție în zona media și de informare a utlizatorului asupra situației curente, strategiilor de dezvoltare, a deficiențelor cauzate în implementarea proiectelor de limitele bugetare”, se arată în caietul de sarcini aferent procedurii de atribuire.
În plus, șefii CNADNR vor să se poziționeze corect.„Obiectivul general al proiectului îl constituie crearea unei strategii de imagine care să permită poziționarea corectă a CNADNR în domeniul transporturilor rutiere la nivel național, cât și internațional”, adaugă documentul.
Obiective specifice ale contractului
„Elaborarea unei metodologii de evaluare a imaginii CNADNR, poziționarea față de societatea pe care o deservește, identificarea nevoilor utilizatorilor infrastructurii rutiere comparativ cu ritmul de dezvoltare a infrastructurii, identificarea unor tehnici de promovare a imaginii și a efectului presupus a fi produs astfel încât societății să ii parvină o imagine clară, coerentă, corectă și de perspectivă asupra activității derulate de companie” reprezintă câteva din obiectivele contractului.
Sursa cnadnr
Printre activitățile prevăzute în contract se numără și identificarea prin „instrumente sociologice specifice” a percepției publice asupra activității CNADNR, pentru care va fi realizată o analiză SWOT (puncte tari-puncte slabe-oportunități-amenințări).
Conducerea CNADNR își propune să afle și cât de mulțumiți sau nemulțumiți sunt românii de infrastructura rutieră din România.
„Identificarea unui set de indicatori preponderent utilizați în mod informal de către societate, în măsurarea gradului de satisfacție /insatisfacție în raport cu infrastructura rutieră”, se arată în caietul de sarcini.
Firma care va câștiga contractul își va începe activitatea în 3 zile calendaristice de la data semnării contractului.
„Măsurarea și evaluarea percepțiilor publice referitoare la percepția publicului față de activitatea CNADNR” este un alt contract pe care CNADNR vrea să îl încheie pe o durată de 4 luni.
Valoarea estimată a acestuia este de 81.590 cu TVA.
Contractul presupune executarea de „servicii de sondaje de opinie” și va fi încheiat prin achiziție directă. Invitația la participare la licitație este semnată Mircea Pop, director general CNADNR.
La capitolul riscuri se arată că „există riscul ca informațiile primare care vor fi primite sau culese de către consultant în cadrul proiectului să nu fie complete sau să nu aibă un grad de încredere corespunzător în cadrul acestui proiect. Intră în sarcina consultantului să revizuiască, să completeze, să imbunătățească bazele de date și informațiile asftel încât să fie satisfăcătoare pentru scopul proiectului și pentru beneficiar, fără costuri suplimentare”, menționează caietul de sarcini.
Înarmați cu laptopuri
Echipa de proiect va fi formată din coordonatorul de proiect, de profesie sociolog, plus minimum 10 operatori de teren.
„Prestatorul se va asigura, de asemenea, că membrii pesronalului său sunt echipați adecvat cu calculatoare laptop-uri și imprimante și alte echipamente tehnice necesare pentru furnizarea de servicii”, sună una dintre condițiile din documentația de atribuire.
Reprezentanții CNADNR nu au putut fi contactați până la publicarea articolului pentru a oferi alte detalii.